Reklamní kampaně: PPC

Je mnoho způsobů, jak se dá na internetu propagovat váš produkt. Pokud máte vlastní webové stránky, kde produkt představujete, nemůžete spoléhat na to, že se na vaše stránky hned pohrne velké množství lidí, protože na vás začnou odkazovat jiní nebo vás začnou nabízet vyhledávače ve svých výsledcích.

Je potřeba si na začátku návštěvníky svým způsobem zaplatit. Reklama je základem úspěchu a málokdo vám nabídne reklamu zdarma. Existuje mnoho druhů reklam, některé jsou efektivní, jiné méně. Nejvíce záleží na tom, jak se člověk na věc dívá a jaké má zkušenosti. Nelze obecně říci, která reklama se nejvíc vyplatí a která je nejlepší.

Jednou z možností je PPC reklama. PPC je zkratka slovního spojení pay per click, což vlastně znamená, že si zaplatíte za kliknutí na odkaz na vaše stránky. Reklamní kampaně placené za proklik je jeden z nejefektivnějších způsobů zviditelnění se na internetu.

Výhoda oproti reklamě, kdy platíte za dobu, kdy se odkaz zobrazuje, je jasná. Pokud se rozhodnete pro PPC reklamu, platíte jen za potenciálního zákazníka, tedy pouze za člověka, který vaše stránky navštíví. Pokud zaplatíte nějakou částku za měsíc zobrazování reklamy, nemáte žádnou jistotu, že vaše stránky někdo navštíví a stejně musíte platit, u PPC platíte pouze pokud člověk na reklamu klikne.

Výhodou je, že inzeráty PPC reklamních kampaní zobrazují i ve výsledcích vyhledávačů po zadání klíčového slova. V České republice zobrazují PPC reklamy následující vyhledávače: Seznam, Google a Centrum. Každý vyhledávač má své vlastní PPC systémy a to Sklik, Google AdWords a adFox.

PPC reklama se dá zobrazovat i světově. To zajistí reklamní systémy jako například Google AdWords nebo MSN adCenter.

PPC kampaně okamžitě zvednou návštěvnost, a protože přilákají jen návštěvníky, které vaše stránky zajímají, zvedne i poptávku po vašich produktech. PPC reklama v žádném případě neobtěžuje uživatele, pouze jim nabízí to, co na internetu hledají. Platíte pouze za návštěvníka, nikoliv za zobrazování reklamy.

Ačkoliv si své PPC kampaně můžete vytvořit i sami, je lepší to nechat na expertech. O nic se nebudete muset starat, ušetříte spoustu času, protože už jen učení se tvořit kvalitní PPC kampaně potřebuje času celkem dost.

Navíc bude kampaň vytvořena lidmi, kteří už mají zkušenosti a proto i mnohem efektivněji. K efektivní kampani je potřeba vymyslet především vhodná klíčová slova, aby se reklama zobrazovala jen uživatelům, kteří hledají vaše produkty. Člověk, který se PPC kampaněmi intenzivně zabývá, vytvoří mnohem lepší než člověk, který ji dělá poprvé.

Příspěvek byl publikován v rubrice Společnost se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *