Promo akce

Pokud chcete, aby vaše firma prosperovala, musíte ji vhodným způsobem propagovat. Ať už to budou ochutnávky v supermarketu, které hned na místě nalákají další zákazníky nebo jakákoliv jiná PROMO AKCE, vždy to chce důkladnou přípravu a při plánování akce myslet na každý detail.

Pokud se rozhodnete propagovat své výrobky ochutnávkami, je důležité vhodně zvolit místo. Můžete si najmout hostesky, které budou chodit po ulicích a rozdávat malé balíčky vašeho výrobku. Ale kolik procent lidí bude váš výrobek hledat? Účinnější propagací jsou podle mého názoru ochutnávky v supermarketu. Když nabídnete vzorek na místě, kde si váš produkt člověk může i koupit, rozhodně je větší šance, že tak udělá. Lidé jsou líní, i když jim bude váš výrobek chutnat, většinou nebudou ochotni ho sami hledat.

Sales promotion je podpora prodeje mířená na koncového spotřebitele. Je to důležitý a efektivní nástroj, který přiláká nové zákazníky a udrží ty stávající. Sales promotion jsou již zmiňované ochutnávky, ale také spotřebitelské soutěže a roadshow. Při organizování sales promotion budete potřebovat jak promotéry, tak promo stánek. Myslete na všechny detaily. Potřebujete promotéry, kteří budou alespoň trochu zasvěceni do problematiky vašich výrobků a promo stánek, který zaujme na první pohled.

Aby firma dobře fungovala, nesmíte zapomenout ani na firemní akce. Tím vlastně děkujete svým zaměstnancům, že pro vás pracují. Když se spolu kolegové setkají i jindy než jen během řešení pracovních úkolů, bude se jim pak pracovat lépe. Pokud jde o firemní akci, je dobré zajistit nějaký program. Samotný raut je sice skvělá věc, ale riskujete, že se zaměstnanci najedí a pak se budou nudit. Firemní akce jsou důležitou částí teambuildingu, který je v dnešní uspěchané době často opomíjen.

Příspěvek byl publikován v rubrice žž Reklamní. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *