5.2 Facebook – událost

Snad jen jednu možnost jsem na facebooku ještě nevyužila a to vytvoření události. Proto jsem zkusila i tuto možnost. Vytvořila jsem akci trvající týden, kde nabízím slevu 20% na veškeré nezlevněné výrobky. Pozvala jsem celkem 400 lidí (své přátele + přátele kamarádky).

Problém je, že většina lidí si ani nevšimne, že byla na nějakou událost pozvána. Buď Facebook navštěvuje jen velmi málo nebo celý pravý sloupek ignoruje, protože obsahuje reklamy (viz obrázek). Na pozvánku nereagovalo 290 lidí, 2 řekli, že se zúčastní a 25 se chtělo možná zúčastnit.

Poslední den akce jsem ještě rozeslala zprávu účastníkům, že dnes sleva končí. Graf 5-4 zobrazuje návštěvy ze zdroje Facebook v průběhu týdne, kdy se akce konala.

Facebook přilákal celkem 73 návštěv, průměr zobrazených stránek/návštěva je 7,05, průměrná doba na webu 3 minuty 8 sekund a míra opuštění 42,47%.

Co se týče košíků, tak v průběhu týdne byl vytvořen jeden, poslední den bylo vytvořeno 5 košíků a z toho 3 se proměnily v objednávku. Poslední den stránku navštívilo 24 lidí z Facebooku a z toho vzešly hned 3 objednávky.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Blog a vše kolem. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *