Pay-per-post

Snad každého blogem už někdy napadla otázka, jak svým blogem něco vydělat. Nějak vrátit to vynaložené úsilí, něco dostat za napsané články. Možností je hned několik, můžete na blog vložit reklamu v podobě pouhého odkazu nebo můžete napsat článek a dostat zaplaceno.

Právě v tom spočívá i takzvané PPP, zkratka slovního spojení „pay per post“. Je to nedávno vzniklý způsob internetové reklamy, který spočívá v napsání textu na zakázku. Firma si objedná napsání textu, často to bývá recenze webu či produktu, blogger splní požadavky a dostane za napsání a zveřejnění článku zaplaceno.

Výhoda pro bloggera je snad jasná. Nejenže napíše článek, který mu něco vydělá, ale také má nějaký námět, o čem psát. Ze strany inzerenta vidím největší výhodu v tom, že pokud je odkaz v textu, spíš na něj někdo klikne. Z mého pohledu má reklama ve formě odkazu ve sloupku téměř zanedbatelnou účinnost.

Ptáte se, kde ale na nějakou nabídku narazit? Snad nejjednodušší je zaregistrovat svůj blog na reklamní systém, který je založený právě na placených článcích a recenzích. Jeden z takovýchto systémů je i placla.cz. Před registrací si vyberete, zdali chcete být inzerent či bloger. Po registraci jako bloger přidáte blogy, na kterých publikujete články a ihned se vám objeví poptávky po článcích.

Když naleznete nabídku, kterou dokážete vyplnit, stačí projevit zájem a poté počkat, zdali inzerent vaši nabídku schválí. Článek napíšete, odkaz vložíte do patřičné kolonky a pokud je inzerent spokojen, je vám článek proplacen.

Jednodušší systém snad neexistuje. Pokud nemáte o čem psát, nějakou nabídku odkliknete, pokud zrovna trpíte nedostatkem času, tak ani nebudete koukat, zdali nějaká nabídka je.

Příspěvek byl publikován v rubrice Blogování. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *